пʼятницю, 24 червня 2016 р.

Вип.12 Я буду боротися з корупці’єю…


25 травня сталася подія, на яку Україна чекала майже два роки – на українську землю ступила лейтенант авіації, народний депутат Надія Савченко. Повернення Савченко в Україну стало головною новиною українських та світових ЗМІ.
Незадовго після звільнення Надія Савченко побувала у зоні АТО. Під час своєї прес-конференції вона заявила, що вирішила почати з поїздки на Схід, бо ця територія зараз у найбільш важкій ситуації: «Моя поїздка почалася з Полтавської області: місто Лохвиця, місто Полтава, місто Харків, Лиманське, Слов'янськ, Краматорськ. По лінії фронту ми проїхали з Дмитром Ярошем, через Авдіївку, Широкине на Маріуполь, тому я поверталася через Дніпропетровськ. Для чого була ця поїздка? Як народний депутат я хотіла дізнатися думку людей, особисто побачити корупцію у військовій частині в зоні АТО. У мене є напрацювання, я буду подавати депутатські запити, буду боротися з корупцією там, де вона не повинна бути під час війни», - заявила Н.Савченко. Вона також розповіла про настрої українців у зоні антитерористичної операції: чим ближче до лінії зіткнення, тим більше хлопців готові йти у бій і не здавати Україну.
Нагадаємо, що українська льотчиця провела у зоні бойових дій декілька днів. Вона зустрілася з бійцями АТО, зокрема - з нашим ходорівчанином, головою організації підтримки ветеранів АТО Олегом Бончинським.
Я.Мочарська

Немає коментарів:

Дописати коментар